فروشگاه زند

برند ری بن

برند ری بن

تاریخچه ری بن

ری-بن (به انگلیسی: Ray-Ban) سازنده و طراح عینک‌های آفتابی که در سال ۱۹۳۷ در امریکا تأسیس شد. این عینک‌ها برای نیروی هوایی امریکا تعبیه شدند. در سال ۱۹۹۹ کارخانه ری بن به ارزش ۶۴۰ میلیون دلار به شرکت ایتالیایی لوکساتیکا فروخته شد.

شما می توانید با خیال راحت این برند را بصورت اورجینال و بدون واسطه از زنداپتیک تهیه کنید.

 

انواع عینک ری بن

مدل خلبانی

این فریم همان‌طور که اشاره شد، اولین عینکی بود که ریبن وارد بازار کرد. این عینک به عنوان محبوب­ترین و پرفروش­ترین عینک آفتابی ریبن در 75 سال اخیر شناخته می­شود. از مهم­ترین ویژگی های عینک آفتابی ریبن در این فریم، این­ است که به تمامی مدل­ و فرم ­های صورت می­آید و هیچ ­گاه از مد نمی­افتد

 

مدل مربعی

مدل مربعی از پرفروش­ترین فریم­های سال 2020 بوده است و همچنین پرچمدار کالکشن جدید ریبن شناخته می­شود. این فریم، اولین­ بار در سال 1970 ترند شد و به علت فرم زیبا و مربعی­اش، محبوبیت زیادی در میان جوانان و افراد مشهور آن دوره پیدا کرد.

 

مدل وینگز

این عینک در رده چهارم عینک­های ریبن قرار می­گیرد و جزو عینک­های مردانه پرطرفدار می­باشد. فریم مربعی و بدون انحنای این عینک، همراه با عدسی­های جیوه­ای گرادیانت، ظاهری بسیار شیک به آن داده است.

برند ری بن
برند ری بن

 

مدل وینگز به دلیل شکل منحنی خود عمدتاً برای افرادی با صورت­های کشیده و بزرگ مناسب است. این عینک  با وجود سایز بزرگ، از چشم و پوست زیر چشم در برابر تابش آفتاب، محافظت می­کند و انتخابی مناسب برای افرادی با پوست و چشمان حساس است.

 

مدل شش ­ضلعی

این فریم، از جدیدترین طراحی­های ریبن است و ظاهری بسیار لوکس و شیک دارد. شکل خاص هندسی و ظرافت طراحی آن، باعث جذابیت این مدل شده است. این فریم جزو مدل­های پرطرفدار عینک ریبن دخترانه است و بسیاری از خانم­های هالیوودی، در سال اخیر از این عینک در استایل­های خود استفاده کرده­اند. شما می‌توانید این مدل را در فروشگاه اینترنتی عینک آفتابی زنانه مارک دار پیدا کنید.

 

مدل المپین

المیپن نیز جزو عینک ­های قدیمی ریبن محسوب می­شود. این عینک برای اولین بار در سال 1968،  با الهام از عینک­ های خلبانی، طراحی شد و سپس در سال 2020 ریبن این فریم را با طرحی جدید وارد کالکشن خود کرد که به سرعت، باقی رقیب­های خود را شکست داد. این فریم با شیشه­ های بیضی شکل و نوار طلایی بالای آن، ترکیبی کلاسیک و بسیار جذاب ایجاد کرده است.

 

عینک ری بن یکی از محبب ترین برند ها نزد سلبریتی ها و خلبانان می باشد و استفاده از آن بر زیبایی استایل شما می افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

برند گوچی

برند گوچی

تاریخچه گوچی برند گوچی یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است.

نحوه خرید آنلاین عینک

نحوه خرید آنلاین عینک

نحوه خرید آنلاین عینک چگونه است؟ توضیح کامل نحوه خرید آنلاین عینک در این مقاله توسط زنداپتیک در دسترس شما می باشد. مهم است

برند پلیس

برند پلیس

تاریخچه پلیس برند پلیس – برند Police یک برند ایتالیایی است که به تولید محصولات دنیای فشن مشغول است. این برند در سال ۱۹۸۳

برند شنل

برند شنل

تاریخچه شنل شَنِل، (به فرانسوی: Chanel) شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است که دو دفتر مرکزی آن یکی در نوی-سور-سن، فرانسه و دیگری در لندن، انگلستان واقع است. این شرکت

× واتساپ
تلگرام